top of page
Ankieta dla młodzieży z kodem QR przenoszącym do ankiety
Kod QR przenoszący do ankiety dla uczniów religii

Drodzy uczniowie klas 7 i 8 szkół podstawowych i wszystkich klas szkół ponadpodstawowych,

 

Akademia Katolicka w Warszawie zaprasza Was do wzięcia udziału w badaniu na temat patriotyzmu współczesnej młodzieży. Prosimy o uważne przeczytanie pytań i wypełnienie anonimowej ankiety. Dziękujemy 😊

Pióro
Kod QR przenoszący do ankiety dla nauczycieli religii

Szanowni Katecheci,

 

w imieniu Akademii Katolickiej w Warszawie chcielibyśmy Was serdecznie poprosić o pomoc w przeprowadzeniu badań, których celem jest odkrycie możliwości, jakie stwarza nauczanie religii w edukacji patriotycznej młodzieży. Dziękujemy za wypełnienie anonimowej ankiety 😊 

Geografia
01_znak_siatka_podstawowy_kolor_biale_tlo.png

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki
w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II”.

02_znak_ siatka_podstawowy_kolor_ciemne_tlo.png

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez

Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Nauka dla Społeczeństwa II"
(umowa nr NdS-II/SN/0428/2024/01).

Całkowita wartość projektu - 507 450 zł. Kwota dofinansowania wynosi 507 450 zł. Data rozpoczęcia realizacji projektu: 2024-04-29. Data zakończenia realizacji projektu: 2027-04-29. Cele projektu to min. charakterystyka aktualnego kształtu patriotyzmu polskiej młodzieży szkolnej uczęszczającej na lekcje religii realizowane przez Kościół Katolicki; zbadanie potencjału lekcji religii jako przestrzeni edukacji patriotycznej oraz zaproponowanie modelowych rozwiązań inicjujących lub podnoszących jakość edukacji patriotycznej realizowanej w szkolnym nauczaniu religii. Projekt obejmuje badania społeczne młodzieży uczęszczającej na lekcje religii, badania nauczycieli religii, 2 publikacje oraz konferencję naukową.

logo-nds-768x527.png
Logo Akademii Katolickiej w Warszawie
  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

© 2024 by Akademia Katolicka w Warszawie

bottom of page